فلسفه علم ریاضی میرزاوزیری

فلسفه علم ریاضی --- نیمسال دوم ۸۴-۸۵ | اینجا وب نوشت همزمان این کلاس است، وب نوشت فلسفه علم میرزاوزیری

فلسفه علم ریاضی میرزاوزیری

فلسفه علم ریاضی --- نیمسال دوم ۸۴-۸۵ | اینجا وب نوشت همزمان این کلاس است، وب نوشت فلسفه علم میرزاوزیری

خداحافظ!

این جلسه آخر فلسفه علم ریاضی است. خوشحالم که چیزهای زیادی از شما آموختم.
نظرات 110 + ارسال نظر
۱۸۱ سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:43

ما هم همینطور استاد . به امید ترمی دیگر و درسی دیگر....

خودم سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 19:51

انشاالله...

خودم چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:53

چه خداحافظی گرم دو طرفه‌ای!

خودم چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:19

چه اشتیاقی. فکر کنم بهترین کار اینه که نمره‌ها رو اینجا اعلام کنم تا شلوغ بشه. نمره مهم‌ترین مساله دنیاست!

۶۱۹ پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:15

این اصلا مهم نیست که ترم تموم شده.این مهم نیست که باید خداحافظی کنیم .مهم این است که ما از هم چه چیزی یاد گرفتیم تازه این مسئله هم اصلا مهم نیست!!!؟

خودم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:50

و اصولا خود مساله مهم نبودن هم به طور کلی مهم نیست.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:01

می شه اینجا هنوز باشه؟‌ و حرفای قشنگ بزنین ... سوال های ناب بکنین...و... یعنی می شه؟

مهسا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:42

خسفشی فش ذث اشم ذث دخئقثغث حشغشد فثقئث ناخیثف بثنق نشقیه

مهسا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:45

یشق ظثئد ئشد شظ رختخخیث هد تش ناثهمغ ناخسااشمشئ.
خئهیرشقشئ هدتش نشئشنشد حش ذشق تش ذثئخخدث .
شناث یشقشئ زاهظاشغث ظهشیغ قخ ئهشئخظشئ .
دثئهیخخدشئ فش زاث اشی لهقش ذخخی

خودم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 15:00

اوه بله! حالا می‌فهمم! من از یه چیزی که خیلی بدم میاد تقلب کردنه! // خانم نوشین!(؟) میشه اینجا باشه.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:50

واقعا ناب مخصوصه نوشینه،حتی افراد خنگی مثه من که البته در این جمع اصلا وجود نداره می فهمن:).من هم خیلی دوست دارم که اینجا باشه:)

خودم پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:06

خانم مریم!(؟) هیشکی که اینجا خنگ نباشه <خودم> که هست!

نوشین جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:34

خدایا! من قصد نداشتم که اسمم رو ننویسم ولی خب شد دیگه! این ناب هم از اون مشکلاته! یه نفر به اسم پریا اینو انداخت تو دهن من و۷۱!!

خودم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 13:56

خانم نوشین! جمله اول در مورد تقلب، خطاب به شما نبود. خودش می‌فهمه من چی میگم. ببخشید که این دو تا جمله رو با هم نوشتم. البته با // جداشون کرده بودم.

خودمون جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:00

استاد اگه من به جای شما بودم یکی از اون جوابهای ناب برای خانم یا اقای مهسا میل میفرستادم

خودم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:16

زیاد مهم نیست. میلم نمیاد! ایشون حتما در مورد چیز دیگه‌ای از من ناراحت هستن. ربطی به مثلث و ایمیل و اینجور چیزا نداره. من به سه دلیل ناراحت میشم و دومیش همونه که گفتم. بنابراین اگه درست حدس زده باشم حق داشتم که ناراحت بشم.

نوشین جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:54

من هم فهمیدم که با من نیستید نمی دونم شاید بد نوشتم.
ولی درباره ی جواب سوالم که گفتید می شه ... میشه بی زحمت یه بحث داغ راه بندازین؟

نوشین جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:55

راستی کی گفت ناب؟ من نبودم!

خودم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:41

یه بحث داغ: به نظر شما سیزده عدد مناسبی برای تصمیم گرفتنه؟

نوشین شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:26

نه! فکر می کنم روی مضربی از ۱۳ به طوری که حداقل ۳ رقمی باشه تازه می شه یه کم فکر کرد!!

[ بدون نام ] شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:35

مگه شما می شناسن این خانم /آقای مهسا رو؟///آخه حرفاشون خیلی عجیبه........

خودم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:51

ن‌می‌شناسم ایشون رو.

مهسا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:55

باز که دوباره فارسی را پاس نداشتی .
تو که شعر می گویی باید فارسی را پاس بداری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بد می کم استاد !!!!!!

مهسا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:58

می گم دنیا چا قدر جالب شده :
نمی شه ترخدا میلت بیاد .
من حرفهای زیادی با تو دارم .!!!!
خودت بهتر می دانی ....

یکی از بجه ها شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:03

استاد مثل اینکه ایشون (خانم/آقای)مهسا خودشون هم نمی دونن دنبال چی هستن ؟
درست نمی گم استاد .

خودم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:58

من تا حالا شده کسی رو <تو> خطاب کنم؟ و اگه این کار رو انجام دادم تا حالا شده جرات معرفی کردن خودم رو نداشته باشم؟ و اگه جرات نداشتم تا حالا شده ادعای فارسی رو پاس داشتن کرده باشم؟ و اگه ادعا کرده باشم تا حالا شده ادعام پاس شده باشه؟ پس به این راحتی‌ها پاس نمیشه!

خودم شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:59

یه نکته دیگه این که... باش تا صبح دولتت بدمد | کاین هنوز از نتایج سحر است.

[ بدون نام ] یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:31

خانم/آقای مهسا می شه هدفتون رو از این کارا بگین؟

خودم یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:00

مثلث روی هر کسی یه جور اثر میذاره...

خودم سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 21:08

بچه‌ها نمونه سوال آخر ترم فلسفه رو گذاشتم توی
mirzavaziri.ir/soalat/falsafeh/payanterm/test.pdf
بیست و پنج سوال اونجا هست که بیست تا از اونا میاد توی امتحان.

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:11

نمی یاد

خودم چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:39

من که می‌بینم! دوباره امتحان کنین لطفا. اگه نشد یه ایمیل بزنین تا براتون بفرستم. حیفه قبل از امتحان نبینین. تا امتحان چیزی باقی نمونده.

آی کیو چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:33

از اونجایی که من خیلی فضولم هوس کردم ببینم اینجا چه خبره؟ ظاهرا خانم مهسا همه جا هستن! عجیبه که هنوز ... خب فکر کنم به اندازه ی کافی فضولی کردم.از اونجایی که پس فردا امتحان گسسته دارم اینجور فضولیها اصلا عاقلانه نیست.ولی کی گفته که من آدم عاقلی هستم؟ میدونین فکر کنم کم کم دارم گول میخورم!!!!

مهسا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:18

من مدتهاست منتظرم تا صبح دولتم بدمد ........


در ضمن من مهسا عماد هستم . فکر می کردم از روی آدرس ایمیلم می فهمی !!!!!!!!!!!!

مهسا چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:21

برای شمایی که منظور مرا نمی فهمید :
کمی تلاش کنید به نتیجه خواهید رسید ..........

می توانید به من ایمیل بزنید

خودم چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 14:31

اون سوالا خیلی مهمن. وقت زیادی نیست. حتما با دقت بخونین.

همکلاسی چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:45

سلام بعد از مدتها !نمیاد!از عصر ی بیست باری امتحان کردم به طرق مختلف!فکر کنم اگه کتابو خونده بودم تموم شده بود تا حالا!
میشه به منم میل بزنین لطفا

...

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 16:58

کامنت زیرو نوشتمو و رایانه رو خاموش کردم و خوش و خرم و هیجان زده رفتم ژی کارم!ی ان وقتی فهمیدم قضیه از چه قراره احساس کردم درخواستم درونمایه ی کمدی درام داره!اینکه شب امتحان ادم از استادش بخواد نمونه سوال رو واسش میل بزنن! لذا:
واسه ی رقیق کردن درونمایه ی درامش! ژیشنهاد می کنم اونو به عنوان ی پست اینجا کپی پیست کنین!(اگه واقعا فکر می کنین مهمه بچه ها ببینن)اینجوری هر دو دقیقه ی بار یکی مث من پیدا نمی شه...
ی چیز دیگه هم مدتهاست می خوام بگم و راستش می خواستم قبل از اون هیچی نگم که حالا اونو فردا می گم شاید!
اصلا

خودم چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 18:05

مساله اینه که من نمی‌دونم شما کی هستین و ایمیلتون چیه. به علاوه پی دی اف رو چه جوری بذارم اینجا؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 22:27

حق هم داشتین منو یادتون نیاد!من اونیم که تازگیا سالاد سرو می کردم!...اصلا من مشکوکم چرا بقیه تقاضا نمی کنن؟...

خودم پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 00:33

اوه! مگه شما هیشکی نبودین؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:25

من که گفتم من هیشکی ام!شاید از نظر ادبیات باید می گفتم من هیشکی نیستم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:25

سلام .ی فایل ی صفحه ایی سفید بود.شاید می خواین بگین سر امتحان هر چی از فلسفه یاد گرفتیم بنویسیم.این طوری خیلی محشر و خلاقانه است!

سلمان پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 17:30

سلام.امتحان چطور بود؟؟؟؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 20:32

امتحان خوبی بود که من شخصا به بدترین شکل ممکن دادم!اگه ۴ تا سوال اونجا بود فکر کنم منم ۴۰ تا سوال تو جوابام مطرح کردم!نمی دونم چرا از قبل این سوالا به ذهنم نرسیده بود و براشون جواب پیدا نکرده بودم!
امتحان خوبی بود فقط بدترین جاش عصبانی شدن استاد بود که...
امتحان خوبی بود که ....
مهم نیست....
مهم اینه که تموم شد و ما ی چیزایی از این درس یاد گرفتیم و ی چیزایی یاد نگرفتیم...اگه دوست دارین در مورد اون بنویسیم!

خودم پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 23:32

کدوم عصبانیت؟ اولی یا دومی؟ یعنی حق نداشت که عصبانی بشه؟

گنجشکک اشی مشی جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:06

مسلما حق داشتن ولی مگه ادم باید همیشه از همه ی حقوقش استفاده کنه؟

خودم جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:40

اوه! حتی اگه در حال ظلم شدن به بقیه باشه؟ نگفتین اولین عصبانیت یا دومی!

[ بدون نام ] جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:03

اگه در حال ظلم شدن به بقیه باشه ادم بایدحتما از حقش استفاده کنه .راستش نشمردم چندمی!یعنی یکی بیشتر ندیدیم ما!

آدم بعد از امتحان جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:43

سلام!بعد از دو هفته کوچ به یک دیار بدون اینترنت و دور از هیاهو!فقط اومدم که خدمت استاد و همه همکلاسی ها ی گرامی یه خدا قوتی عرض کنم!
من که امتحانو خوب ندادم!ولی به قول همکلاسی مهم اون چیزاییه که یاد گرفتیم یا یاد نگرفتیم!به هرحال من از اینکه این درسو گرفتم خوشحالم چون به قول دکتر مصلحیان «زندگی فقط زیستن در جواب سوالات نیست،بلکه همزیستی با سوالات حل نشده نیز می باشد».لطفا این دفعه هم نمره مهم نباشه!سپاس... سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد