فلسفه علم ریاضی میرزاوزیری

فلسفه علم ریاضی --- نیمسال دوم ۸۴-۸۵ | اینجا وب نوشت همزمان این کلاس است، وب نوشت فلسفه علم میرزاوزیری

فلسفه علم ریاضی میرزاوزیری

فلسفه علم ریاضی --- نیمسال دوم ۸۴-۸۵ | اینجا وب نوشت همزمان این کلاس است، وب نوشت فلسفه علم میرزاوزیری

سارا بادلو و افلاطون!

انتظار به سر رسد! خانم سارا با یک سمینار داغ در مورد افلاطون می‌آیند! باور کنید! این بار حکایت کارخانجات کهکشان راه شیری به تحقق پیوست. موبایل‌های خود را روشن نگاه دارید. اس ام اس های فراوانی در راه است. موضوعی جدید، سوژه‌ای ناب، حکایتی نو! افلاطـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون نه از نوع ریاضی! اگر ریاضی نمی‌دانید نهراسید! ریاضیاتی در کار نیست. حکایت افلاطون است و بس. هر کس هندسه نمی‌داند وارد شود! اشتباهی در کار نیست. چشم‌ها منتظرند. اس ام اس ها برای که بیب می‌زنند؟
نظرات 29 + ارسال نظر
آدینه بوک جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:32 http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

[ بدون نام ] جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:50

ببخشید چون گفتین بریم تو یادداشت بعدی منم اینجا میگم آره منم خیلی احساس یکنواختی میکنم هم تو اینجا هم تو دانشکده هم بین بچه ها. نظرتون در مورد یه کلاس بی سقف چیه؟ البته سقف بالا سر منظورمه.

خودم جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:52

اون که خیلی خوبه. ولی کجا؟ نکنه صحبت از اردو و این جور چیزاس. من که تا آخر اردیبهشت حسابی درگیرم.

[ بدون نام ] جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:59

تا نظر اونی که از خودش بیزاره چی باشه؟!!!میدونید من فکر میکنم کسایی که از خودشون بیزار میشن دارن به یه نقطهء مینیمم نزدیک میشن بهتون تبریک میگم پیشاپیش

[ بدون نام ] شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:02

سلام من ازطرف سارا مینویسم چون الان دسترسی به اینترنت نداره :این سمیناربیشتر در مورد فلسفه افلاطونه تاریاضی افلاطون لطفا نظراتتون رو در این مورد بدین یا اینجا یابا اس ام اس قبلا ازهمتون خیلی ممنونم چون من خیلی بلد نیستم سمینار بدم اونایی که تو کلاس آنالیز 1 دکتر مصلحیان بودن میدونن(البته من اونجا نبودم ولی میدونم که سارا از پسش بر میاد اگه دلش بخواد)اصلنم لازم نیست ریاضی فکر کنید فقط نظرتونو در مورد افلاطون و عقایدش و فلسفهء زندگیش بدین


خودم شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 00:36

سلام! من از طرف اونی که از طرف خانم سارا می‌نویسه نمی‌نویسم. اما حرف‌های ایشون رو تایید می‌کنم. گفته بودم که به ریاضی ربطی نداره.

سمیه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 http://peranses81.blogfa.com

سارا جان سلام
منم در مورد افلاطون قبلا تحقیق کردم و خیلی مشتاقم سمینار شما رو بشنوم اما با عالم مثل از ریشه مخالفم به نظر من عقاید افلاطون ریاضی رو صرفا به یه تخیل تبدیل می کنه تا یه علم...
موفق باشی...

دترمینان شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:46

بی صبرانه منتظر سمینارم ....................
البته این که در مورد فلسفه افلاطونه خیلی عالیه

سارا شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 14:47

دعا کنین داغ باشه که آبروریزی نشه.

خودم شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 17:39

آبروریزی برای چی؟ میشه یه چیزایی در مورد افلاطون بگین که آمادگی ذهنی داشته باشیم؟

[ بدون نام ] شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:34

حیف که هیچ دسترسی به این سمینار ها ندارم .......هر چند عالم مثالو چندان قبول ندارم اما از فلسفه افلاطونو دوست دارم (من همونیم که از خودش بیزاره البته فعلا حس سراشیبی بی پایان دارم نه نقطه مینیمم!)

[ بدون نام ] شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:35

"از "اضافی بود!

۱۰۸ شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 20:36

سارا خانم !لطفا یه کم از عقایده افلاطون بگید تا درباره اش فکر و بحث کنیم!

خودم شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 21:39

بله خانم سارا. سکوت را بشکنید. کسی را ندارید که به جای شما چیزی بنویسد؟

[ بدون نام ] یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:20

سارا کجایییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!انقد اومدم اینجاو تو نبودی ...نمیدونم ولی آخه منم از فلسفه افلاطون هیچی نمیدونم یه کم توضیح بده!!

[ بدون نام ] یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:12

آیا سمینار همین سه شنبه یعنی ۲۲/۱/۱۳۸۵ است؟

[ بدون نام ] دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:51

لطفا جواب بدید... همین سه شنبه؟

[ بدون نام ] دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 14:41

بله همین سه شنبه

[ بدون نام ] دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 14:44

میدونید عالم مثل یعنی چی؟

[ بدون نام ] دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 19:42

زیاد نه! اگه توضیح بدید ممنون می شم!

[ بدون نام ] دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:12

افلاطون اولین کسی بوده که گفته عالم مثل وجود داره یا حد اقل اینطور میگن!من فکر میکنم یه چیزیه مثه عالم ذر خودمون یعنی باورش بر این بوده که هر چیز موجود در این دنیا یه روزی در یه دنیای دیگه که اسمشو عالم مثل گذاشته وجود داشته حتی معتقده قضایا و فرمولهای ریاضی هم در این مورد صدق میکنن.
اینایی که نوشتم کپی رایت داره پس با اجازهء بعضیا!!
لطفا اگهچیز بیشتری میدونید بنویسید

هیشکی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 22:14

یادم رفت اسممو بنویسم مثل اینکه مرسوم شده اینجا.

سارا بادلو سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:32

سلام.اول از همه به خاطر اینکه نتونستم زیاد به اینجا سر بزنم معذرت میخوام.یکی دوبار هم که سعی کردم وبلاگ مشکل داشت.به هر حال از همه کسایی که اومدن و نظر دادن خیلی خیلی تشکر می کنم.
فعلا یکی دو جمله محض اشانتیون براتون میگم تا عصر کاملشو توضیح بدم.
اولا که می دونین چرابه افلاطون می گن افلاطون؟...(حالا عصر میگم چرا!!!)
شاید مهمترین ویژگی افلاطون این بوده باشه که همیشه می خواست رابطه ی بین حقایق جاودان و تغییر ناپذیر و چیزهای جاری زندگی رو کشف کنه.فعلا همینو داشته باشین..تابعد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:33

اسم اصلیش یه چیز دیگه بوده بخاطر هیکل تنومندش بهش می گفتن افلاطون.

خودم سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 15:12

حاضر!

۱۰۸ سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 21:28

تاخیر غیر مجاز!!

سیا ساکتی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:14

یه نظر بدم؟
می دونم همتون می گید : (نه) ملی میگم با اعتماد به نفس کامل....
من عصر نیومدم ولی با استفاده از اطلاعات بسیار کم خودم معتقدم که فلسفه ای ارتباط ها (ارتباط میان حقیقت ثابت و حقیقت جاری) تشابه عینیه منظوره اینه که دقیقا یکیند!!
پایان

سیا ساکتی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:17

چرا اینجا نمیشه پیامای قبلی رو تصحیح کرد؟
من تو پیام قبلی گفته بودم ((ملی)) که درستش ((ولی)) است!!!!
پایان

ajuwxympdc شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 17:26 http://lxrccbpndgli.com/

C7Fitm <a href="http://yszvskdpkaid.com/">yszvskdpkaid</a>, [url=http://oacfyskbmrxq.com/]oacfyskbmrxq[/url], [link=http://lkvhtihxojxq.com/]lkvhtihxojxq[/link], http://hpsnwziepljh.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد